2008-12-22

kokat skinka

Ja idag har ja kokat skinka, gjort mer godis till julen och STÄDAT som fan men de e skönt när de e klart!! tyvärr har ja ju massa att göra imorn med, jansson, pot.gratäng koka ägg osv. massa som sagt men de e ändå kul att vi ska va hemma här och att man lär sig nog för att vi ska bort på kvällen men men de e e ändå lungt, sen har ja packat ihop de sista julklapparna med nu har ja bara niklas en kompis kvar men de fixar ja imorn på ett kick!
min honey har försökt att sysselsätta vår lilla tös men hon är helt galen just nu inget e bra som sagt hon e rastlös som fan men imorn ska de ut o gå på stan och så när ja gör de sista så de blir nog bra för henne.
hon har tittat på pippi loppilopp som hon säger ida på kvällen innan hon skulle somna, ja tyckte inte riktigt om den "nya" teckande pippi långsturmp saknar den gammla med alla rätta låtar men men så e de!!!

annars så e allt helt okej här har min jätte roliga vecka så ja e lite halv grini i mellanåt men man har ju julmat och jul att se framimot och då e de hel lungt!!! nu ska ja sätta mig och skriva in ansökningen till ett jobb som ja verkligen vill bara ha men får väll se om de blir så kan ju alltid hålla tummarna, sen ska ja skicka in betyg till en distanskurs som ja e lite sugen på men får hoippas på jobbet så ja kan skaffa mitt körkort snart och även resa lite de vill ja verkligen!!! håll tummarna för mig!! pöss

Inga kommentarer: