2008-12-08

så trött ja e altså




inatt va då första natten felicia sov i stor säng och det börja rätt okej eftersom hon inte e van men hon somna efter typ 30 min sen hoppades ja ju att de skulle funka bra, men men ja somna ju lite sent som vanligt typ halv 1, mitt i en dröm hör jag någon gå i hallen o skrika pappa så jag antar att de va morgon och slår till dennis o säger att han ska gå upp (han brukar ta morgonen för han gillar att få den tiden att mysa me felicia på morgonen framför tv eller så) men oj kollade på klockan och den va 2,20 hallå liksom jag va i något form av delerium men dennis gick och lade sig och jag natta henne igen gång på gång på gång ja det höll nog på 1,5 timma men sen sov hon hela natten dock gjorde inte ja de för hadde dåligt samvete och tänkte på att hon nog vaknar snart ändå så ja vadöd imorse när klockan ringde kl. 7.




ja menar är man van e det liksom inga problem och gå i delerum i ett par veckor men när det händer så sällan e man helst slut iallfall jag vet inte hur det är med er andra men men.




gick upp klockan 7 då hadde dennis o felicia varit uppe 30 min ungefär så rätt okej för 1 a natten i annan säng och så, ja satte igång och gjorde klart muffinsen som hon skulle ha med till dagis för att fira hennes födelse dag, sen lämnade vi henne 8 och drog iväg till gymmet, handla, handla julklappar och åt lunch ute det va skönt att bara va vi lite, när vi kom hem gick ja o "vila" mig lite altså sov hiihi. dennis mamma ringde o fråga om vi skulle med til torp men ja orka inte men dennis och felicia åkte o tillomed fixa den sista julklappen me så JIPPI nu e vi klara gud va skönt!!!!!!!




när de kom hem har vi bara tagit det lungt och nu gick det hyvsat att natta tjejen skrek bara lite men när dörren stängdes har de varit helt ok så denna natten går nog mycket bättre, imorn ska dennis till skolan felicia till dagis och jag måste göra den sista hem tentan,




nu blir de pyssla lite ha det så gött alla gllaaa

Inga kommentarer: