2008-12-15

SJUKA

ja som fan e vi sjuka i går hosta felicia och var lite krasslig inatt hade hon 40 graders feber fy fan hon va som ett element , så jobbigt så dennis gick in o la sig i hennes säng och hon och ja låg i vår säng o kramades och tills slut somna vi och på morgonen bytte dennis av mig så ja fick sova lite extra ockå så det va rätt okej men när ja vakna hade jag feber ja brukar ta mig FAN aldrig ha de men nog allt va det min tur ja har dock sluppit hostan men har feber huvudvärk och näsan rinner har liksom inte tid till detta igentligen men men hoppas det går över jävligt fort. Dagen annars har väll gått rätt hyfsat vi har tittat mycke på film och bara rått om oss så snart blir friska, felicia somna vid 18 rätt fort oxå så det va skönt för hon har väldens ret hosta sån där riktigt obehaglig, nu har ja fått in min sista tenta så nu e ja KLAR!!! gött de känns hoppas bara att allt blir G men de ska de nog bli. nu blir de tv som vanligt känns så ida iallfall har ju inte orkat något men men hoppas ja mår bättre imorn hoppas hoppas hoppas ha en trevlig kväll pöss

Inga kommentarer: