2009-01-29

lite sleten hiihi

(min going ligger o äter russing i sängen)




(gårdagen outfitt) Jag älskar Betty Boop




lena kom o hämta mig kl 16 i går så drog vi ner till staden, blev köket där ja åt en bakpotatis med räkröra o hon åt en skit stor paj bakelse med massa vaniljsås. Hon drack en kaffe och ja en Mariestad 50 cl, ja e inte förtjust i mariestad men fans inte mycke att välja på å de blev en marsta, sen stödjer man ju hemtrakterna hihi. Vi satt där o tjata massa skit sen stängde de kl 18 så vi drog vidare blev till Butlers. Där tog vi in lite nötter och ja provade en ny öl den va mumma som prat öl Spten tror ja den hette om ja inte mins fel de va en 50 cl till, hiihi sen satt vi o prata massa skit o prata o prata o prata ja ni inser de fanns lite att tjata om. Tog en lika dan öl till o lena en hoff till, sen tog ja en 40 cl till efter de mitt i qvisset gick vi de gick inte särskillt bra i qvisset ändå.


Vi drog till willys va tvungen att hadla sen körde hon hem mig.




Ska erkänna att ja va lite onykter när ja klev in och drog mig ner under täcket på en gång prata lite med honey om hur de hade gått att få felicia att somna osv, sen somna jag typ halv 10 men men så e de.


Har sten sovit hela natten dennis har varit tvungen att ta felicia för hon har haft feber tydligen men de va snällt att ja fick sova. Skönt som fan!!




Dock ida e ja lite seg i skallen, e ju inte van att dricka men de va skit kul igår, behövde verkligen det.




Idag e felicia hemma från dagis hon hade ju feber i natt och nu e hon lite sleten så vi ligger i sängen o gosar mysigt värre.


Annars händer de inte mycke idag heller, dennis jobbar på ramneröd skolan idag kul för honom de va ett tag sen de ringde från skolor så han ska jobba där i dag o imorn dock i ämnena franska och engelska hur han ska franskan har ja ingen aning om men ja får väll veta hur de gått när han kommer hem.




Vi här hemma ska försöka göra lite nytta och annars friskna till. Ha en bra torsdag alla gllaaaa

Inga kommentarer: