2009-01-20

min snygging

Han sitter som vanligt vi datorn när han e hemma och ja gör i ordning mig, nu spelar han iallfall inte fotboll spelet som de brukar va hihi. Efter detta var vi o gjorde en hel del ärrenden på stan, speciellt kopiera papper som ska till a kassa och försäkringskassan blir fan inte klok på alla papper hela tiden men så e de väll, nu e de gjort iallfall.
Sen gick vi till gymmet träna benen idag sen sola jag en 15 min skit gött.Men känner fan inte min kropp under brösten nu e helt döö efter gjort mage igår oxå men de e rätt gött att veta att man tränar iallfall, gäller och hålla igång nu när man e arbetslös annars slutar de illa, speciellt för mig som älskar godis. De har blivit bättre men de e fortfarande flera dagar i veckan godis!! Ska fan bli ännu bättre på det!!
Efter gymmet blev de Cheers och äta lunch där träffa vi även Marcus och Mia och hennes pappa trevligt, ja åt pasta förövrigt riktigt gött, kunde va lite mer peppar men smak sak.

Inga kommentarer: