2009-01-15

....sol ida

Ja idag har ja ändrat felicias dagis tider för nu e ja ju arbetslös så då får hon ju bara vara 15 timmar i veckan kommer va konstigt för henne att vara där mellan 9-14 tis-tors o svårt att sysselsätta henne hemma för hon älskar verkligen sina kompisar på dagiset, och de e svårt för henne att förstå varför de e så här med men förhoppningsvis så får ja jobb snart o allt blir som vanligt hoppas de för hennes skull.
Jag har varit o tränat och solat idag har varit jätte skönt, vi träffa även på mia och marcus där o karolina så de va kul!! O jävligt skönt!! Efter de va vi hos dennis mamma en sväng o fika o även skrev ut lite papper till jobb sökandet har sökt 2 jobb ida så de rulllar. Vår skrivare funkar ju inte än........ fattar inte varför men ska byta en sladd så får vi se om ja får de att funka, hoppas de iallfall surt annars!!!
dennis han har möte o tränar kurs ikväll så ja hämta felicia och har myst och lekt med min going hela kvällen men hon var väldigt trött så hon somna fort. så nu sitter ja här o kollar igenom posten o ser att ja har kommit in på en distanskurs som ja har sökt får se om ja tackar ja, kursen låter kul men får se hur de blir med csn eller a kassa o så men har lite tid på mig o kolla läget den startar inte förrän nästa onsdag.

Imorgon kommer min mamma från skövde o hälsar på även min "låsas pappa" kommer de ska bli kul för de va ett tag sen ja såg dem men först ska ja städa lite o felicia ska bada annars så blir de en lungn fredag hade varit kul att gå ut med lena men som de ser ut har vi inte råd just nu så de får bli nästa vecka. nu ska ja lata mig lite och kanske somna på soffan pöss

Inga kommentarer: