2009-01-12

sola

Strax ska ja möta dennis bror tjej karolina utanför huset för vi ska åka ner till gymmet och sola ska bli så jävla skönt man behöver lite sol i sitt liv nu när de e så mörkt och tråkigt väder ute, om inte annars e det jävligt gött o bara ligga o slappna av o lyssna på musik i ett solarie, sen ska ja även in en sväng till arbetsförmedling och kolla läget lite nu när ja stämplar o är arbetslös igen, men de ska nog lösa sig snart annars får ja mer tid me felicia o träna osv men de ska nog komma in timmar när det börjar närma sig sommaren skulle ja tro, annars händer de inte så mycket idag ska försöka skriva klart mitt cv och diska städa o laga mat som vanligt hihi numera säger ja sånt med ett leende tyvärr har de inte alltid varit så men just nu e jag väldigt nöjd med mitt liv och mycket lycklig!!! Felicia är på dagis denna veckan oxå som vanligt sen blir de bara 3 dagar iveckan för så funkar de ju när man e arbetslös, men som sagt ja e posetiv till mitt liv!! Igår stanna niklas riktigt länge faktiskt o vi bara satt o tjata vi 3 o felicia busa som fan med han oxå tills hon skulle sova, hon har varit jätte duktig med att sova i stor säng nu hon sover från halv 6 till halv 7 så de e riktigt bra och vi halv 7 kommer hon in i vårt sovrum helt själv med täcke o kudde o vill mysa tills vi ska gå upp jätte gött att de e så!! ja ja ska dra på mig skorna o springa iväg ses sen

Inga kommentarer: