2009-01-27

tisdag

japp nu har snart tisdagen gått, inte mycke har ja fått gjort heller!
Inatt har ja absolut inte sovit bra alls dennis har snarkat, vritt o vänt sig, pratat i sömnen osv hela natten tills lut kom ja fram till att skulle ja lägga mig på soffan skulle ja inte få sova heller, därimot kunde ja gå o lägga mig i felicias rum med henne men då skulle hon säkert vakna o vilja leka så ja låg kvar men har typ sovit 4 timmar jippi!! Ja ja så e de felicia har varit på dagis i dag och undertiden sov ja lite men dennis snarka ännu mer så ja blev inte direkt nåt sova ändå, dennis e som sagt skit sjuk men ja ska verkligen klara mig denna gången har ja bestämt, känner lite i halsen men annars bra än så länge.
Paketet kom från ikea idag ska bli kul när vi har tid att fixa de blir nog i helgen skulle ja tro, ska bli skit skönt att äntligen få de bra i sov rummet med!! Jag har lagat mat precis blev spaggeti med bacon pasta sås mumma dennis åt oxå efter mycke om o men kom han upp ur soffan. Nu ska ja kolla lite internet sen leka med sessan medans dennis ska väll sova!

Imorn ska dennis till skolan hur de nu ska gå han ska ju även köra bil dit lyck till!! ja ja de e hans val inte mitt! Felicia ska til dagis och ja ska till arbetsförmedlig på ett möte med handledaren, sen ska ja söka ett jobb till och kolla lite utbildningar till hösten om ja hittar något som intresserar mig, känner de e dags att kanske ha en till utbildning för får inga fasta jobb innom detta. Hoppas dock ja får ett jobb ja trivs med innan så ja slipper att plugga men ja känner mig rätt posetiv just nu med detta så än så länge e ja lugn!!

Får se hur ja e när dagarna e slut hiihi. Sen imorn ska träffa lena det ska bli skit kul dock blir de väll inte jätte länge för dennis ska va tränare på judon kl 19 så då måste ja va hemma men de ska ändå bli skit kul att träffa henne va fan skit länge sedan.

Måste även planera in träning skull gjort de i dag men har varit helt döö, får se om ja hinner onsdag tordag men de märker vi.
pöss

Inga kommentarer: