2009-01-09

överraskning


Ja igår eftermiddag talade dennis om att vi skulle ut o äta o att dennis lillebror tjej karolina skulle vara barnvakt, som sagt han har dåligt samvete o de ska han ha men nu har vi ju pratat i genom allt o så så då e de lungt!! Men vi fick låna hennes bil o drog ner till cheers o satte oss där dennis åt hamburgare o jag åt RÄKFROSSA som de heter att de har jätte mysigt o ja drack lite vin o även en drink fick ja i mig dock känns de lite segt ida man e ju inte van direkt!! Sen bjöd Elisa som jobbar där mig på fest ida men jag står nog över det hadde varit jätte kul men nu när hela veckan har praktiskt varit lite kaos så tror ja att felicia o vi behöver en familjekväll, känns lite typiskt att oftast de e sånt när ja ska hitta på nåt men iof så e de ja som har bestämt detta så de ska nog bli mysigt!!! Blir lite grönsaks stavar o dippa skulle ja tro o kanske en rulle blir nog pippi långstrump för felicia är helt frälst av henne just nu, tror de sjunger om henne ganska mycket på dagis vilket e posetivt hon är ju en stark tjej, annars än det dennis är o gör prov om idag genus frågan e de o hans böcker har ja läst en del o jag blir så FÖRBANNAD rent ut sakt för de skriver hur synd det är om oss kvinnor hela tiden va då synd om!!!!!!!! Ja är iallfall STOLT över att vara kvinna o mig ska FAN ingen tycka synd om iallfall så dä så!!! Japp så idag på dagen så ska ja vila lite först sen ska ja kolla upp om mina distans kurser på nätet o ringa lite, även ringa till min barnmorska o ordna ny tid till p-piller eller om de blir spiral är de nån som har haft det så man kan veta hur de e??? sen får ja inte glömma av att ringa dennis mamma för hon har bilbarnstolen i hennes blir o vi ska till torp imorn med niklas de ska bli riktigt kul ska köpa lite hårfärg och kolla om ja hittar nåt kul till felicia att ha på sig till sommarn.Kom ihåg alla tjejer i världen ni e starka och kan klara sig själva!!!! Va stolt!! pöss hej leverpastej

1 kommentar:

Anonym sa...

håller allt med dig om att vi kvinnor är starka, och att vi klarar oss själva, jag önskar jag kunde känna mig stark nu. Men min situation är ju som den är som du vet, men det kommer väl med tiden :)