2009-02-01

En hel jobb dag..... för vissa hiih

Någorlunda klart men denna byrån e helt klart syggare än de va innan, hel nöjd



Felicia sitter o tittar på när de arbetar


Stackars grabbarna, ikea ska va enkel hihi




Här är garderoben lite halvt som halvt ihop plockad, dennis mamma ska ta den skönt att slippa den


Starta med att dennis kom hem halv 3 i natt, mysigt vi prata som vi brukar sen så somna vi. Felicia vakna kl 6 inte direkt jippi för mig som inte brukar gå upp före 7 iallafall men men ja la mig i hennes säng o mös lite till kl va 8 halv 9 ungefär skit mysigt bara kramades och prata o sjöng förståss för de älskar hon att göra (ingen sång röst men).








Vi kl 10:30 väckte ja honey pie och han tog o lekte lite med lilla sessan medans ja duscha och gjorde iordning mig. Sen satte ja igång o baka en kaka äpple kaka mumma.




Vi 1 tiden kom niklas och dennis o han tog isär det sista på garderoben och bar upp skit till vinden och satte ihop den nya byrån och sen gick de o slängde skräp, de låter lite men detta tog mellan 1 o halv 6 ungefär dock åt vi o fika imellan men jobb de hadde de.








Sovrummet blev absolut mycke bättre av att byta till byrå nu ska jag bara sätta upp lite tavlor o sen e de klart.








Under tiden de "lekte" (hi) så laga jag mat, sortera olika saker som min bror ska ha, lekte med felicia och surva pojkarna men nu e de iallfall klart. Skönt som FAN!!








Imorn ska ja städa (damma, damsuga, badrumm och diska), ska bli skönt att sätta på en bra skiva o bara röja runt ett par timmar själv. Felicia ska till dagis mellan 9-14 och dennis jobbar på ramneröd skolan imorn på förmiddagen.




Sen blir de väll att laga lite mat annars lugnt, dennis ska ju träna iof.








Inga kommentarer: