2009-02-20

prata precis me mamma

Min lilla tjej har bajsat på pottan, jätte duktig lilla tjejen. Men hon hade torkat sig i rumpan med händerna hiii att mamma fick ta hand om de hiii. skade glädjen e den sanna!!
Sen har ja precis pratat med a kassan o de ser ut som att ja får pengar på torsdag, halleluia för henne i telefonen. Ja har ringt 3 gånger i veckan men inte fått några svar av nån för min handledare inte varit där då. Idag ringde ja o tänkte detta kan bli ett helvete för ja va irreterad nu, men hon som svara lät lite irreterad i telefonen, så då ändra ja attetyden på än gång o va "för " snäll. Så hon sa att min handläggare inte var där men hon skulle fixa det åt mig så ja får pengar på torsdag ja menar halleulia för att de fortfarnde finns folk som bryr sig åt andra o jobbar med detta. Tack för dig på telefonen!!!
De va på tiden men nu ser de ljust ut när de gäller de iallafall. Dock inte direkt nåt annat, ja ahr fått fredagkvällar på krogen from om 2 veckor så de e ju rätt ok. Men de e fortfarande lite men ja har sökt en hel del jobb så ja hoppas på de bästa. När de gäller utbildningar e ja väll skörd!!! Ja hittar inget som inte man måste ta lån för att läsa altså annat än csn lån. Nån som har något tips på utbildningar innom
*frisör
*aromaterapeft
*barnboksförfattare
*nagelterapeft
*sömmerska
Som sagt de e en del o välja på men hittar ingen csn baserad utbilding innom detta i dessa områden, finns bara i stockholm som va ja har sett men vill inte dit!!! O som sagt till hösten sitter ja i skiten om ja inte har något 75 procent eller 100 procent jobb, eller läser för då e mina dagar slut. Ja ja se posetiv på saker o de händer säger de. Ja får rycka upp mig!!
Ja e ju iallafall super glad att min lilla sessa har bajsat på pottan!!! Nu ska ja äta frulle i sängen som vanligt!!

Inga kommentarer: