2009-02-27

Spyyyyer

Ja ja trodde vi hade haft en hel gooo dag på måndagen men men vi kl 22 va de dags o tog TA MIG FAN ALDRIG SLUT!!! Min lilla tjej börja spy o slutade inte o sen va hon så trött att hon sov o spydde vilket menades med att hon låg i mitt knä o ja fick va vaken o så fort ja hörde ulkandet va de bara upp i hinken medans hon sov. De va skit äkligt, speciellt för hon sov liksom hela tiden nästan o va helt lea lös. Men vi fixa det hela natten iallafll, vet inte varför dock men hon hade fått manadriner ganska många trydligen av min mormor o de e ju rätt starkt. Vet dock inte om de kan ha berott på nått annat. De va ju igentligen meningen att vi skulle träffa Marika o Devin, de va ju länge sen ja träffa de med men de blev dock inte så. Men hon kom hem till mormor med fina kläder hon hade hitta till min lilla tjej.
Efter mycket om o men testade vi med att äta lite frulle o lite gick ner men hon fick ner 1 banan o lite glass senare på dagen o ja trodde de va lugnt men tjii fick ja för i hadars bil på väg tebax till min moder så spydde hon ner hela hans baksäte. Inte direkt kul men men sen har de iallfall inte kommit nåt mer !(peppar, peppar)

Men vi kom hem till moder iallfall o min plast pappa hjälpte hadar att städa sin bil o ja o mamma tog hand om alla spyy kläder, sen mös vi ner oss alla i soffan o bara slappa.

Inga kommentarer: