2009-03-24

lite bättre

Ja har fortfarande lite ont i huvudet men ja känner mig bättre än imorse.... O solen hjälper skit mycke, känner mig så mycke posetivare o gladare än va ja har gjort på länge, sen ringde de ifrån ett av mina jobb o gav mig mer tider, så nu jobbar i morn de ska blir skit gött!!!
Idag har ja bara lyssnat på musik på balkongen o njutit, även lagat mat med lillan o så men annasr bara tagit hand om mig själv de har varit mycke välbehövligt!!!
Just nu lyssnar ja på min sommar skiva för iår SKURK ja tycker de e skit bra!!!!Men de blir säkert fler skivor så fort de blir varmare o soligare..
Jag har även betälls 2 par skor från HM de va skit snygga o gjorde en chansning, hoppas de passar. Dock va de ett par shorts ja ville ha med men de skulle inte få in dem igen förrän juli ja menar va fan!!!Ja vill ju ha dem innan sommaren, så de fick ja tyvärr stå över. Synd för de va ett par rosa korta shorts skit snygga men ska kolla om de kanske finns på tradera.
Nu sitter lillan o tittar på musse pigg, o ja leker här lite....

Inga kommentarer: