2009-03-09

Måndaaa

Inatt så har ja ta mig fan inte sovit nåt ju, dennis pratar i sömnen när han e sjuk o lilla sessan har hostat hela natten så när kl blev 6 o felicia ville gå upp ja ja till dennis att han får ta en timma nu för ja måste ju sova lite för att orka dagen me............men han gav mig väldens utkällning ska ni veta dock tog han henne i 30 min jippi för de, visst e de omtänktsam hiii.!!!Ahhh iallfall de blev lite mys i vår säng sen vart de frulle o ja städa o duscha o gjorde i ordning mig o lilla sessan medans dennis va sleten.........
Ja ja men annars så har dagen varit jätte bra, min mamma o plast pappa kom hit skit mysigt blev mat o dessert o kaffe. Sen så har vi ju lekt som vanligt..... men nu sover sessan dennis spelar dator o ja e allmänt seg så de blir nog snart sängen....
dock ska ja se SPÅRLÖST ida för ja känner en av tjejerna där sen ja va liten..... kul att se hur de går..
ha en bra måndaa

1 kommentar:

Anonym sa...

Supermysigt om ändå kort tid. Blir inte så mycket tid för oss, Felicia får ju mest tid av oss men nästa gång kanske det kan bli längre tid. Tack för en mysig eftermiddag! Puss o kram mamsen