2009-03-26

Snart slut på dagen....

Japp nu e denna dagen slut.... men ja e fortfarande helt döö i huvudet, fattar verkligen inte va detta är, ja mår illa orkar inget och är trött och har skit ont i huvudet men men ja har inte tid att bli sjuk. Så de e bara att bita ihop och få det att funka. Idag kom ja dok aldrig ut!!Snyft!! Men dennis mamma var här en sväng och tjata lite sen kom min låssas pappa på besök och lämnade våra nya utemöbler skit snygga... svarta korg stolar med stål ram och ett glas bord. Kommer bli skit snyggt o skönt att sitta i sommar, skit kul. Sen hann han med lite kaffe och vi tjata lite med.... sen åkte han hem igen och tog med en hyllmöbel med tyg lådor till elias (min brors pojk) och lite kläder och så.
Sen kom lillan hem, dennis hämta henne skit snällt för ja e som sagt inte bra och lite yr och så.....
Sen bjöd han på pizza och de blev popcorn innan lillan gick och la sig... vi hade torsdagsmys för ja och dennis jobbar omvartanat hela helgen så vi passa på att mysa idag. Och ja kunde äta lite med jippi för mig. Dock mår ja ändå illa men men imorn så får ja allt va bra för de måste ja!!!
Imorgon e de fredag och för många börjar helgen men för oss innom krog världen startar den...... och de ser ja fram imot.
Först imorn ska dennis göra omprov och jag ska på Utbildningskoll, ahh de e så att de har sammansatt alla utbildningar som går runt omkring här på ett och samma ställe imorn och ja ska dit och kolla om de är nåt för mig att läsa till hösten om ja inte har jobb. Där ska ja även träffa Jenny och Lena för de ska med checka läget. Sen blir de lunch med Lena, efter det så börjar ja jobba kl 16 på krogen tills..... ja när ja slutar hiii. Då vår dennis och calle mysa med lillan lite.

Och sen kommer lördagen..... då ska dennis o calle ta med lillan till judon. Och ja ska göra iordning mig och gå och jobba på Thai palace kl 11..... tills nja 20:30 senaste för sen måste ja snabbt hem och byta av dennis för han börjar i dörren på cheers kl 22. Så ser vår helg ut än så länge, så ja vet inte rikigt när ja kommer hinna skriva bloggen men de märker ni!!

De e så skönt att de flyter lite med jobb och så nu, ser verkligen fram imot att de ska bli mycke att göra framöver, så fortjätt hålla tummaran för mig för nu går de framåt. De negativa just nu är väll att kroppen inte rikigt hänger med för denna konstiga "infektionen" om de nu e det, men ja ska proppa mig full med alvedon o ipren så ska ja hålla på det tills på söndag, då kan ja bli sjuk om ja måste men sen jobbar ja på onsdagen igen så då får ja ta mig FAN vara frisk!De skulle ju inte heller vara fel att vakna imorn FRISK O KLAR I HUVUDET!!

Nu ska ja snart titta på halv 8 hos mig och sen blir de crimanal minds kväll, de e så jävla bra, efter de sover ja nog. Och förhoppningsvis jävligt gott.



Inga kommentarer: