2009-03-19

trött seg.....sen bra.... nu seg

(skorna skit snygga enligt min smak)
(jätte gullig dress)


(skit snygg jeans jacka med spets i armana)


(skit snygg kjol o huvtröja med korta ärmar, skit snyggt)





(en väska ja beställt skit snygg i fin rosa, ja gillar rosa hii)


(felicia vart helt överlycklig, speciellt över långben leksaken, för hon älskar långben, fattar inte varför men kul)




(så såg paketet ut)






Ah dagen börja seg o tröttsamt, e skit fint väder ute men ja e inne tråkigt att inte lillan e frisk o ja går bara hemma o blir tjock ahh så känns de!!!E så trött på det nu!!!! Ja jag har lekt med lillan sen baka vi lite o laga mat men mitt idetta så ringde de på dörren o där stod han........ ja han från posten med paketet ifrån pappa jippi!!!!! Min brors pojk fick lite grejer o ja fick de ja hade beställt o felicia fick en del.... ni ser bilderna på de vi fick. De va absolut en kul överraskning!!!! Sen efter maten vart ja trött o seg igen.... e så trött på att vara hemma, har ju inte ens kunnat gå till gymmet på 3 veckor de e fan så lång tid!!!!Vi har ju varit sjuka om vartanat att nu nästa vecka får de FAN mig vara nog!!!! Då ska de allt bli träning.

Inga kommentarer: