2009-04-28

blogg


Jag läste precis en tjejes blogg.... de va så skönt att hon tyckte samma som jag.
Jag är så trött på att alla tjatar om att felicia behöver ett syskon, varför behöver hon det?? Som det är just nu känns det helt perfekt med bara 3. De kanske känns anorlunda om ett par år ingen som vet men som de är just nu känns det helt perfekt. Vem har sagt att ensam barn måste vara hemskt?? Men ibland ifråga sätter man sig själv oxå. Hur är det att vara ensambarn?? Någon?? Själv har ja 1 syskon o skulle inte kunna tänka mig hur de e utan min bror.

Just nu känns de helt perfekt som min familj är och då ska ja njuta av det, så snälla sluta tjata de kanske kommer någon gång och gör de inte de så överlever hon säkert.

2 kommentarer:

Millan sa...

Tack för din kommentar!! =)

Kankse kommer det syskon, kanske inte.. Huvudsaken är att man själv och sin familj mår bra. =) Kram

Anonym sa...

håller med, vrf ska folk hålla på att tjata om att man ska ge ett syskon till sitt enda barn, man tar det ju som det kommer, Felicia är ju inte direkt ensam i världen om att vara ensambarn liksom.. Lika bra att vänta med att skaffa ett syskon tills man har tid till det :)