2009-04-20

HATAR

Ahh e de nåt ja hatar e de skit snack!!!!O speciellt när folk inte vågar säga nåt till mig!!!Ja menar hur svårt e de!!!Fråga bara så får du svar ja lovar!!!
Idag har vi varit på utvecklingssamtal för felicia på dagis, och de gick skit bra. Fram till att andra föräldrar snackar skit!! De e väll antagligen avensjuka på att vi har tid att gå till gymmet o fika när felicia är på dagis, ja menar ja skulle DÖ för ett jobb!!
Men men nu betalar ja för att felicia ska vara på dagis 15 timmar i veckan + de ja jobbar!!!O de 15 timmarna får aj göra ta mig FAN VA JA VILL!!! E det ett problem så fråga mig, ja menar va e problemet bara för att ni har skit mycke att göra o e avensjuka eller bara nyfikna!!
Säg de till mig då, hur svårt e det!!!
Sen dennis pluggar till lärare på heltid dock e han inte i skolan alla dagar men de räcknas som ett 40 timmars jobb!!!Bara så ni vet!!
Ja ja nu ska ja inte hänga upp mig på irreterande folk!!
Iallfall gick mötet annars skit bra!!!!
Hon e mycket duktigare på dagis o de märker inte av nån trots dock e de en hel del sånt hemme från o till men de hör väll till!!!

Inga kommentarer: