2009-04-06

nu e ja ensam




Eller nja ensam o ensam men nu har mamma åkt hem till sig *snyft*. Men innan hon åkte lekte hon o lilla tjejen med pippi, de va så gulliga när de sjöng och höll på. Min dotter bara älskar att sjunga och dansa, de e totalt underbart!! Hon gillar även att läsa böcker, de e skit kul att hon redan gillar det. Eller nja hon tittar mest på bilderna och hittar på historian igen hiii. De borde ja spela in igentligen...
Vi hann även med en tripp till stan och en fika på Leias skit mysigt... men nu ska jag starta med maten tror de blir pasta sallad med tonfisk och kräftorna som mamma hade med sig till mig. Jag bara älskar skaldjur och kräftor är en favvorit som ja skulle kunna äta varje dag, speciellt när de e svenska och fiskade av min morfar. Så tack för de sees sen


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en jättemysig helg. Älskar mina små tjejer över allt på jorden. Kram mamsen/monon