2009-04-15

senast

ahhh på senaste tiden har de inte direkt hänt så mycket bara städat o varit mamma...

Men idag ska ja packa mig o lillan en väska för imorn så drar vi hem till min moder tills på söndag, vi ska fira min mamma och låsas pappas födelsedag. De va meningen att vi alla skulle åka men Dennis har fått jobba hela helgen, så ja sa att de va ok att åka bara ja o lillan. De ska bli rätt skönt med ibland behöver man lite tid ifrån varandra...... iallfall vi. Dock kommer de va rikigt gött att komma hem på söndag men så är de när man varit ifrån varandra en tid.

De ska bli kul att träffa alla i min släkt de va så länge sedan nu och kommer nog inte bli mycket i sommar heller, så ja ska passa på att njuta med min andra familj. De ska som sagt bli kul, ser verkligen fram imot de dock att de hade varit kul o dennis oxå va med. Men men så e de....

Annars så hoppas ja på att 1 jobb går igenom så att ja kanske har jobb from 1 maj, men men får se håll tummaran för mig!!!

Japp nu ska ja starta att packa för imorn drar de iväg till skövde o hålan töreboda..... pöss hej leverpastej

Inga kommentarer: