2009-04-27

Smycken


På eftermiddagen så har ja ägnat min tid till att göra smycken, de har varit skit kul. Lillan tyckte de va kul att titta på med, hon va skit duktig. När de va klart så blev de lite kvällsmat för henne o dennis packa för judon, de ringde idag o fråga om ja kunde jobba ikväll på thai men Dennis blir så PMS i efter inte ha tränat på ett tag (de va 2 vekcor sen) så ja tacka faktiskt nej.Men ja ska jobba i veckan ändå så de e rätt ok. Min mamma o "pappa" var så underbara att de kommer på fredag o hämtar vår dotter sen lämnar henne på söndag eller måndag för att både ja o dennis ska jobba o så, o de va ingen som kunde va barnvakt annars så de va skit snällt!!!NI VET JA UPPSKATTAR DE VERKLIGEN!!!

så nu ligger lill tjejen i sängen o förhoppningsivs sover(kollar de snart) dennis tränar o ja passar på att kolla läget här.

Ikväll blir de nog bara tv skulle ja tro.... hoppas dock ja kommer kunna somna i natt... har varit lite svårt de sista men imorn ska ja ut o springa så får vi se om de beror på att ja inte rör mig. För huvudet e trött men ja kan liksom inte sova ja ja hoppas men de märker vi..

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina smycken gumman! Att ha lilla Isa är inget besvär kan jag lova det är bara kul!!! Det var dock tur att jag kunde ta semester på lörd för "morfar" har fullt upp just nu. Kram mamsen