2009-05-18

Dagen

Inatt har tydligen lillan skrikit och hållt på, dock att de är jag som ska ta nätter, väckte dennis inte mig vilket va jätte snällt för ja har nog sten sovit om ja inte har hört något. Dock när kl va 7 så väckte han mig fick ja ta lillan, men ja va fortfarande trött men ja satte på tv och la mig brevid henne och slömra till lite i mellan åt, tror tillomed att lillan gjorde de.

Vid halv 9 ringde mamma och vi prata i säkert en halv timma vi har inte pratat på skit länge så de va kul..... sen efter ja ahde duschat så ringde Fia från jobbet på Krogen och fråga om ja kunde komma in och ta över efter henne till kl 14 för hon mådde inge bra, vilket ja gjorde. Dennis va snäll och körde mig ner, för då kom ja ju fortare.

Jag slutade vid 14 och mötte lillan och dennis på torget, vi gick och åt lunch sen blev det även en glass innan vi drog hemåt.
När vi kom hem va de så många barn på lekplatsen o mammor att ja och isa stannade kvar ute i säkert nån timma och bara lekte och hade de skönt i solen. Tycker det är perfekt att ha en lekpark så precis utanför dörren nästan, skit skönt!!
Men när vi kom in så gjorde allt som skulle göras hemma för dagen.

Nu så ligger lillan och ska sova, dennis är på judon och ja tittar på datorn.



Inga kommentarer: