2009-05-20

"SJÄLV IGEN"

Jag va och hämta lillan kl 14 ungefär för då hade ja hunnit med allt som skulle göras, gött de. Strax efter de kom dennis hem med lite mys mat som vi lagade ihop, de blev sallad, strips, kött och sås mumma vad de!!! Var sugen på sån mat idag.... har varit sugen på fet mat och godis en vecka nu, och jag är inte gravid inte va ja tror iallfall jag har ju spiral så inte så stor chans. Dock kan de ju vara mens även fast ja inte blöder kanske suget efter godis finns kvar?? Ingen aning men hoppas på det!! Efter de blev de glass, dennis köpte med sin MARS glass hem mumma!!!

Lillan har även gått utan blöja idag här hemma, de har gått sådär hon säger liksom till när hon ska kissa osv men hinner inte till pottan rikigt, idag hann hon det 1 av 8 gånger eller nåt men de går framåt. Så de blir nog lite utan blöja varje dag nu så går de nog fort sen.
Vi har även dansat o lekt och härgat, kan säga att min dotter är i gång hela tiden och hon är roligt dock trotsig imellan åt men idag har varit en rikigt rolig och härlig dag.

Nu har dennis dragit till judon och sen drar han direkt till jobbet på cheers, han är nog hemma vid 02 eller nåt sånt, skulle jag tro. Lillan sover sen kl 19 ungefär hon var skit trött så det gick fort idag, skönt att de gör de ibland. Speciellt när ja e ensam hemma för som sagt ja har lite svårt att vara "elak", och tvinga henne att sova men idag gick de bra gött!!!

Förästen kom ja nu och tänka på vad min mamma sa till mig när ja fråga om det va något ja skulle komma ihåg i uppfostringssyfte när ja va gravid, hon sa:
- Kom ihåg att ett nej är alltid ett nej, man kan aldrig ångra sig även om de är något löjligt man säger nej till i all hast för då blir de fel.
Jag tror de stämmer faktiskt men de e jävligt svårt att hålla på. Men ja blir bättre och de behöver ja bli till tonåren hiii.

Inga kommentarer: