2009-07-29

Den sista tiden

Ahh den senaste tiden som ja inte har bloggat har ingentligen gått ut på att sysslsätta lillan...... hon har somnat sent o vaknat jävligt tidigt de sista som typ 4 på natten/morgonen. Och de är 2 veckor kvar till dagis börjar o vi åker men men idag så tog ja ett steg o ringde mamma och fråga om de hade lust att ha henne fredag lördag o sen vi hämta henne på söndag o drog till dennis mormor osv.... och ja trodde verklgien inte att hon ville de ( min mamma) altså för hon va bara ledig dessa 2 dagarna på typ 2.5 veckor men ikväll så ringde min undrbara mamma och sa okej och vi ska mötas halva vägen på fredag och släppa av lillan, du e underbarast i världen mamma men de vet du väll!!! de bästa är ju oxå att de har trädgård o hund och sen kanske min bror med sin son kan vara där och då kanske felicia blir lite "slut skörd" . Som sagt ni e bäst!!!!

Annars har vi inte gjort nåt mer den sista tiden.... imorn ska ja faktiskt jobba på thai .... lite oväntat men de siter lite i skiten så de blir kakumka till mig!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet att jag är bäst!!! Men Karsten ville också ha den där lilla godingen i helgen, vi saknar henne massor och det är inget besvär snarare tvärtom. Hon är supergo att ha o göra med. No problem.Puss på rumpan på er alla o vi ses imorgon

Anonym sa...

Elias o Simon kommer säkert och hälsar på där om Felicia vill träffa "bebis" :)