2009-07-01

VET NI VAD JA HATAR!!!

- vuxna människor som inte tar något ansvar. Ja menar hur svårt är de när du står på schema jobbar du om du inte e rikigt sjuk eller död, men somliga fattar tydligen inte detta. Ja e så trött på mitt jobb nu som tur är de bara till mitten av aug kvar eller nja ja kan ju gå när ja vill men behöver röra på mig annars blir ja galen så ja gör de ju för min skull men mitt humör vissa dagar går ut över alla SORRY!!!

Nu längtar jag till efter imorgon då ja e ledig ett tag vilket e mer än välbehövligt då kan ja fundera över detta lite mer. Vill inte ta något hastigt beslut i o med att ja inte mår bra själv över att bara gå hemma heller.

Ja ja idag har ja iallfall jobbat med en ny tjej hel härlig tummen upp för henne. Men undra om hon vet vilket hie de e hon har hamnat på just nu, de brukar va okej men i omed att folk inte sköter sig e de förjävligt i mellan åt..... men men idag annars har gått bra. Förutom precis innan ja skulle sluta så när Dennis hämta mig va ja inte på världens bästa humör.

Efter hämtat lillan på dagis vart dagen lite bättre....... på eftermiddagen nu har vi bara myst på balkongen och lekt de har varit riktigt gött men ja bara längtar efter imorgon eftermiddag.

Kram tavelram från mig!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ledsen stumpan men det finns alltid folk som utnyttjar andra överallt. Gör det du ska och skit i andra det är inte så mycket annat man kan göra. Du får inte slita ut dig för andras skull, endast för din egen och din familjs skull. Blod är tjockare än vatten!!! Kram mamsen Älskar mina små prinsessor