2009-10-18

Om allt går bra så har ja en syster

Japp i morse hände det.... min pappa och donna har väntat länge på ett barn till och morse kom de av en tjej som de ska adopetra av en lite tös. Donna fick vara med i rummet.... kul för henne. Dock har alla utraljud sagt pojk men de kom en tös...... så kul.... hon har alltid velat ha en tjej. Dock har mamman 2 dagar ångerätt så pappa och donna och tjejen o hennes mamma bor just nu på sjukhuset och de får inte åka hem förrän tisdag morgon ja hoppas för donnas skull att de inte ångrar sig men som sagt de har 2 dagar på sig.
De blev som sagt en tös på 4000g o 51 cm lång ungefär, efter som de inte är samma längd mått och så i usa men ja omvandla de och då ska det nog stämma. Fick även höra att den hade mycket svart hår!!!! Jätte grattis HAPPY FORE YOU!!!! Hade dock velat se men men har inte tid elelr råd att åka tyvärr.

Ja här hemma har d einte hänt så mycket ja o honey va ute o gick en sväng igår kväll..... passa på nu när svärmor e här. Idag har vi rensat lite skit och städat även lillans rum dock e hon värlkligen urusel på att städa fast på dagis säger de att hon e bra tvivlar på de dock.... Ja nu e de gjort iallfall.
Jag har även gjort klart mitt arbete som ingetligen inte skulle vara inne förän torsdag men ja e nöjd och glad så ja skicka in de hoppas de blir godkänt. Men varför skulle de inte de iof sig.
Ikväll så ska ja titta lite på tv och bara njuta av att vara hemma för imorn e de dags igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Love you, miss you!!! Ska gå och lägga mig nu kl 08:30 jag ringer i kväll. Puss på rumpan mina gullegurkor.