2009-10-01

Träffat lena pena......

Idag provade jag ett par leggings ja har fått av min mamma ..... ahh va ska man säga varför görs de sömmar i mitten på skinkorna mindre bekvämt hihi ja ja men hade inga andra så de va bara att ta dem för ja ville så gärna ha kjol på mig.... synd att de inte blev nåt outfit kort men ja e inte så mycket för sånt som ni kanske har märkt.... får se om de kommer ändå framöver.... för ja bara älskar mina stickade tröjor ja köpte....

Idag har ja träffat lena o kollat i hennes nya lägenhet... en rikigt billig pärla mitt i stan.... härligt för henne de förtjänar hon verkligen min lilla lena pena...

Förskylningen e lite bättre dock e lillan inte så bra.... hennes har gått över till rejäl äcklig hosta och hon har en förmåga att hosta tills hon spyr så inatt fick de bli at hon o jag sov tillsammans o dennis i hennes rum men vi får se hur de blir inatt.... imorgon så ska dennis mamma ha lillan medans ja jobbar och dennis e iskolan vilket e skönt dock vet ja inte hur 100 ja e imorn iomed förskylningen men ja får kurera mig rejält imorn bitti!!!

Nu ska ja ta o titta på finalen av superstars... dock har ja ett hemarbete som ja inte ens startat med som måste göras till måndag med tyvärr.... hoppas få lite gjort imorn men vi fårse.

Inga kommentarer: