2009-11-05

Blev inte som ja hadde tänkt mig....

Nee idag blev de inte rikigt som ja hadde tänkt mig .... imorse bestämde ja mig för att skita i skolan o bara vara hemma och pilla och städa o dona för att få hemmet någorlunda klart...... men tjjiiii fick ja för när kl va 10.00 ringde telefonen och de va kris på jobbet.... Så de va bara att göra iordning sig o dra ner.... fan va snäll ja e haha.

Jobbet va lite lagom att göra sen vart de hem och ta i tu med allt.... och ju mer ja plocka destå mer skit blev de.... har kommit en liten bit till på vägen men e nog inte ens halv klart och imorn kommer mamma och ja ska jobba så ja vill få de någorlunda klart imorn men de märker vi.

Idag har ja även hunnit baka lite havre tekakor mumma..... när ja väl satte mig ner ringde min handledare inför apu n hon värka trevlig så de blir nog bra.

Nu ska ja snart titta på criminal minds o bara vara för ja e seg nu.... pöss hej leverpastej

1 kommentar:

Anonym sa...

Love you, miss you!!! See you tomorrow pöss