2009-11-09

Nu e de bättre...... peppar peppar

Ahh under dagen har de gått bra med lillans feber.... för hon har inte haft någon sen i natt vid 4 dock skrek hon precis o vart samma som igår och kokhet så de blev alvedon o sjunga tills hon somna men ja hoppas de går åt rätt håll nu iallafall.....

Hon ska iallfall till dagis imorn för fotografering kl 9 sen blir de hem direkt efter det skulle ja tro. Ja dennis får byta av varandra imorn för han jobbar dag o ja kväll så vi får byta runt 14 men de ska nog allt gå bra.
Imorn är som sagt första dagen på praktiken.... vet inte o ja e så glad över den hadde nog hellre pluggat men men den kanske blir skit bra, dock ser ja inte fram imot onsdagen o torsdagen då ja e tvungen att vara där kvart i sju men men .... de e bara 4 veckor o 120 timmar HAHA.

Ne nu ska ja ta o äta lite kvällsmat och hålla tummarna för min lilla tös. pöss hej leverpastej

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummar och tår för mitt lilla barnbarn, krama henne rejält från mig! Sitter här mitt i natten och har inte för mycket att göra så varför inte läsa din blogg lite, saknar er så himla mycket. Vi kan väl höras imorgon. Jag sover nog till 2 och sedan ska jag på massage kl 3, gott! Puss och kram på er alla. Mamsen