2009-12-21

Ahhh...

Nu kommer de bli rikigt dålig uppdatering ett tag.... för imorn drar vi till min moder... och hon har världens segaste dator o ja vet inte om ja vill ta med min... vill bara ha de lugnt på jul juh.... men får se hur de blir.

De som händer i våra liv de dagarna som kommer:
Imorgon ska de fixat de sista julklapparna och sen ser de ut som vi ska åka till min moder.
Julafton blir hemma hos min mamma sen efter kalle o paket så ska vi hem till dennis mormor och där sover vi över till juldagen. Juldagen blir de hem till dennis pappa i vänersborg... så lite fläng blir de men ja tror att de kommer bli skit bra!!

Så de kan bli någon snabb uppdatering men bilder osv.. kommer runt den 26 eller så.... om ja kan hålla mig så länge.

Nu får alla ha EN RIKIGT BRA JUL FÖR DE KOMMER JAG NOG HA!!!!
PÖSS PÅ ER ALLA GLAAAAAAAAAA!!!

Inga kommentarer: