2010-01-19

Min mamma

Har varit här söndag till i morse de va skit skönt och kul och trevligt.... synd att vi bor långt ifrån varandra men men de kunde varit längre. I söndags så mysite vi med god mat o bara tjata skit haha. I måndags drog ja till skolan o när ja sluta mötte mamma upp mig o vi drog till torp ... de blev lite troser till isa, skor till mig o skor till mamma och 2 par leggings... TACKAR moder!!!

På kvällen blev de pizza och sex and the city filmen som va rätt okej men inte mer än det. Och idag har ja jobbat ... skit kul trivs verkligen med detta jobbet.... ikväll hoppaS JAG ATT DE ÄR SONS OF ANARCY PÅ TV EN MEN DE MÄRKER VI.

Ja ska även plugga idag o imorn annars blir de inge bra för ja arbetet ska vara inlämnat tills fredag, Så de måste fixas klart.....
Annars har de inte hänt så jätte mycket... mer än ja har haft de rikigt trevligt!!!

Nu ska ja umgås med min familj pösss pösss pöss

Inga kommentarer: