2010-01-08

Vilken dag....

Japp de starta med lillan vakna kl 04.20 fy fan... då gick dennis in o la sig i henns rum o ja o lillan låg i våran säng med hoppet om att hon skulle somna om men tjiii fick ja verkligen för hon sjöng sånger bla annat "en liten krokodil som körde......." minst 2000 gånger kändes de som.... men när kl vart 08 så sa ja att hon fick gå in till dennis så ja fick sova 1 timma .... då kommer hon tillbaka o säger pappa sa att du skulle titta på tv med mig..... då vart ja skit arg stutsa upp o skällde på han..... o han säger hur fan ska ja veta att kl va så mycke..... ja ja han tog henne i allfall o ja sov till kvart i 9.... viket va skönt men fan inte tillräckligt.

Min lilla tjej måste verkligen till dagis o på måndag startar de som tur e för henne.
När kl blev 10 så kom min snälle bror o hjälpte till lite med bilen sen drog vi till trollhättan för att hämta lite skol grejer till dennis o för att komma ut lite..... men de va nog ingen bra ide för på hemvägen dog bilen o starta inte överhuvudtaget....
Som tur va dennis pappa på överby o kom o hjälpte oss och sjusa hem oss..... nu e de vid bilen o försöker laga den medans ja o lillan tar lite "mellanmål" och tittar på madagaskar!!!

Måste verkligen tilläga att ja vill ha sol nu.... ja gillar verkligen inte snö o kallt... och nu har de verkligen varit mer än nödvändigt.... så ge mig LITE SOL!!!!OCH VÄRME!!!! SNÄLLA!!!

Dock håller ja verkligen tummarna för min underbara vän lena som e på en jobb intervju i norge.... hoppas de fixar sig så du får som du vill!!!!

Nu ska ja se filmen....

PÖSS PÖSS

Inga kommentarer: