2010-02-20

Dagen.....

Ahhh ida e ingen bra dag men hoppas de ändrar sig snart..... jag har glömt serveringsbyxorna på andra jobbet och ska jobba idag... mindre bra.... och jävligt, måste gå i detta väder till jobbet.... oxå mindre tråkigt vet inte rikigt hur ja ska lösa dessa 2 saker.... sen skulle dennis ha hadlat igår men handla från fel lista..... som tur har vi mat så de e väll ett lite mindre problem men ja bara känner att ja skulle vilja dra täcket över huvudet och bara va.... de e en sån dag för mig... men doock e detta inte möjligt..
Jag ska börja jobba kl 17 och vara ombytt och klar så de e bara att trolla helt enkelt.... vet inte va ja ska ha på mig eller hur ja ska komma ner men ja ska servera på ett bröllop så de e bara att görat... vill inte förstöra för brudparet... sen e de ju bra med pengarna med men men ja måste få bort detta jävla humör .... frågan e hur men detta ska nog fixat på nåt sätt.....

Nu ska ja iallfall.. försöka få bot på denna dagen...
PÖSS på er alla snö glaaa för jag bara HATAR SNÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: