2010-02-18

Ledig

Japp idag e ja ledig eller nja lite skola ska ja allt göra men... annars e ja ledig vilket gjorde efter ja lämnat lillan på dagis och sökt lite extra jobb och sommar jobb la mig i sängen för att sova lite till... e så trött men dock så höll telefonen på att ringa hela tiden så de va väll inte meningen att sova..... nu e ja lite piggare trots att de blev bara ligga i sängen och prata i telefonen hihi....
Har som sagt inte gjort massa men nu ska ja strax laga mat och baka lite tror ja... skönt att bara vara lite..... välbehövligt för imorn e de dax igen...
PÖSS PÖSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kör inte slut på dig bara älsklingen. Puss och kram mamsen

Malin sa...

Jasså det gör dom? Jaa, men jag tror inte att jag kan söka något fören jag är säker på att jag har bil till sommaren..behövs nog i det jobbet :) Men tack för omtanken!