2010-03-12

FREDAGSMYS om de så e de sista jag gör....

Igår fick ja faktiskt lite skola gjort med, så hjärnsläppet släppte hihi, skönt de så nu har ja iallafall startat... vilket gör att de känns skit bra.
Annars blev de bara mys med familjen igår.

Nu på morgonen bestämde jag mig för att ha lillan hemma och ja tror broder o hans son elias kommer på besök, de ska bli trevligt sen blir de nog en sväng till affären o handla för nu ekar de tomt här ;) så då är de absolut dax för de.

Ikväll blir de fredagsmys för lillan o herrn själva för jag ska jobba, ska bli kul att jobba lite nu har inte blivit nästan nåt denna veckan så de känns bra att komma igång lite igen.... hoppas de blir mer bara .... men de märker vi.

Ne nu ska ja återgå att mysa med lillan min underbara going.
Nu ska ja bara skryta lite med.... på dagis har de varit tvungna att ta fram special pusslena för min lilla.... va kul!!!!

PÖSS ha en trevlig fredag!!!

Inga kommentarer: