2010-03-06

Helg

Gud va skönt med helg och att ja e ledig är väl de bästa!!!!
Igår jobba jag på dagen sen hade ja med mig lite käk hem.... min bror va snäll och körde mig hem... skönt de för de va skit mycke att göra på jobbet och sen e de ju så jävla halt ute med.

På kvällen åt vi mat, chipa och dipp och såg på letsdance och bara va.... ja just de vi spela wii ett nytt spel med som isa o dennis e helt sålda på.... madagaskar cart eller nåt sånt... (han spelar nu med) hihi

Idag så gick ja upp med isa så dennis fick lite osv morgon skönt för honom..... sen blev de judo för han och ja och isa gjorde iordning oss och mötte svärmoder i stan där vi gick runt lite sen gick vi till pingstkyrkans secand hand och där kom även dennis pappa och han och tog en fika sen blev de lite handlat... bla en skit snygg vas/kruka i rosa vit jätte snygg ska försöka att komma ihåg att ta kort på den.... och sen fick isa lite fina saker till hennes fönster..... efter de blev de en sväng till LIdl .... trevligt trevligt....

De vart 3 timmar allt som allt ute i det fina vädret helt perfekt dock e lillan lite trött men de e inte så konstigt igentligen..... nu så tittar hon på film o ja sitter här o dennis spelar som sagt...

Ikväll blir de hemma gjord pizza mummmmma och igentligen melodifestivalen men på TV1000 så går the wrestler kl 20.00 så de blir nog den skulle jag tro..... e så glad över att vara ledig och bara umgås med min familj e helt perfekt....

PÖSSS PÖSSS ha en trevlig lördag alla gllaaaaaa!!!

Inga kommentarer: