2010-03-15

NU när vi ändå håller på....

Igår prata jag men min underbara vän Lena som ja saknar massa massa men nu e de inte långt kvar skönt det!!!!
De va ett långt samtal dock va de nog mest garv och ännu mer skratt under hela samtalet....
För hon och Hannah hade varit ute i torsdags där de är och träffat på snygga killar dock efter ett tag när de skulle presentera sig så den sa nåt hyfsat normalt dock den andra säger:;

Kapten Kurt Trång....... hur fan kan man ens heta Trång och inte nog med de vara kapten..... tänk er han ska hälsa alla sin kryssare välkommna
välkommen på denna kryssning detta är er kapten ... kapten Trång till er tjänst ..... ahhahahahahhahahhahahhahahhahahhah

Eller när man ska hem till honom och de står på dörren välkommen hem till familjen Trång här e de trångt hahahahhahahha ja kan inte släppa detta och fy fan va kul hihihi
min humor e lite låg men men

PÖSSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAH välkommen till familjen trång här ar det trångt hahahahahahah jag dööööööör av skratt!!!!!!!! Saknar dig med jag kommer snart och berätta mer om kvällen!!!!! hahahahahahahaaa fiii fan va roligt

Sandra sa...

ahhhh visst e de....