2010-03-22

Ny kurs , ny vecka, ny måndag

Japp igår kom lillan hem vilken going och som ja har saknat henne.... i morse va de dock dax för rutinerna igen....

Isa for iväg till dagis , dennis till skolan och även jag. Jag starta med en ny kurs som heter omvårdnad som inkuderar många studiebesök och sprut tagning o sånt, rikigt intressant och trevligt skönt att slippa den andra kursen för den va inge kul alls. Nu är de dax för nya tag iallafall..... trevligt, sen fick ja även reda på min praktik plats som ja kommer spendera v.16-19 på och de blev ........... dag center österleds uppe vid äsperöd.... fan va glad ja blev, jag slapp hemtjänt dock e de minst 2 bussar att passa för att komma dit så ja hoppas inte att jag startar före 8 för då kan de bli problematiskt men kul ska de bli iallafall.... hoppas bara ja kan bolla lite annat arbete med... men de går säkert.

Nu på kvällen en stund innan lillan skulle lägga sig fick ja så himla jävla ont i magen på ett konstigt sätt.... och de hänger fortfarande i... hoppas inte att de e nåt allvarlig eller att ja blir sjuk för ja har så jävla ont och verkligen inte tid med sånt just nu..... men men får se hur de yttrar sig....

Imorgon är de tisdag och frida va snäll att ta min jobb dag (tack) så ja kan vara i skolan och vi har ett besök på musseumet i stan imorgon och sedan en föreläsning och grupparbete så de händer en del imorn med.

ÅHHH jag glömde nästan att när lillan kom hem från dagis hade hon en paket till mig med ett halsband i så nu har ja ett till på mig jämt hon e bäst i världen min tjej.

Ne nu ska ja försöka koppla bort denna jävla mage och ta de lite lugnt.
PÖSSSSSS

Inga kommentarer: