2010-04-13

Funderar

AHHHH nu sitter ja här i soffan och funderar på en hel del saker faktiskt.....
som va ja ska ha på mig på intervjun? vill ja detta? ja som trodde allt va bra e de inte det?

ja en del i mina tankar dock e jag en som person som analyserar och funderar och analyserar allt in i minsta detalj så att ja blir knäpp och nu e ja nog lite knäpp....... men i bland kan ja tyvärr inte trolla mer än vanligt...

Lite flummigt inlägg kanske men ja funderar en massa och skulle nog behöva babla skit men nån men tiden finns inte rikigt heller...

Jag har iallafall duschat och ska börja göra iordning mig till intervjun, sen får vi se va som händer, har lust att gå ut och gå och shoppa men de lär inte hända..... gymet hade inte varit fel heller men de e ju så fint väder och de e tråkigt att gå dit själv.....

Undra va ja ska ha på mig..... undra om de e varmt ute.... undra om de nånsin blir perfekt.... undra om ja passar som undersköterska............ undra ?????

som sagt ja funderar för mycket ibland blir lite knäpp på mig själv men de ordnar sig nog....
Nu ska ja rota i garderoben iallafall .... nåt hittar ja säkert.....

PÖÖÖÖÖSSSS

Inga kommentarer: