2010-05-17

Min lilla tjej

Japp idag har min lilla underbara varelse ätit, 2 bett på en ostmacka, 3 bett på en pankaka och 3 bett på en ostsmörgås, ingen höjdare direkt dock har hon druckit vatten vilket varit bra. Dock har hon inte klagat om nåt utan bara legat i sängen eller i soffan o tittat på vuxen tv och slumrat tills hon bad dennis om att få gå o lägga sig.... visst låter de inte som henne.... min underbara tjej... jobbigt. Jag ska iallafall vara hemma imorn med hoppas bara att hon kommer må bättre... för just nu känner man sig ganska hjälplös tyvärr...

Jag har dock kunnat komma iväg lite idag hem till lena och tjatat lite skit och ätit god mat, de va rikigt trevligt ich alldelles lagom... får se hur natten blir i natt... dennis ska iväg imorn iallfall så de blir ja som tar henne sen får i se hur resten av veckan ser ut... hoppas de blir bättre annars blir de doktorn...

I natt fundera jag på hur de skulle vara att ha 2 barn.. och tänkte hur i helvete man skulle lösa det, och när ja prata med dennis om de i morse sa han.... - de e nog inte sjuka samtidigt.... han e så goooo
PÖSSSSSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Neej de är inte sjuka samtidigt barnen men gärna direkt efter varandra, kul va? Välkommen ner på jorden igen! Puss och kram mamsen