2010-05-10

S¨å va har hänt är då tro......

Nja fredagen va full av arbete som vanligt, men de gick bra, va lite att göra på jobb nr 2 men så e de ibland. Helgen va bara lugn och skönt tror vi alla kände på oss i kroppen att en sjukdom låg nära och så rätt vi hade vi alla e sletna huvudvärk, snoriga och lillan febrig men hoppas de går över snart. Idag har jag trots lite konstiga ändringar varit hemma med lillan, va skönt men kan sätta mig lite i skiten med men men välbehövligt dock känner ja mig mer o mer sleten ja med.

Jag har dock bakat lite scoker kakor som ja smält choklad över och sen kokos på som ja ska ta med till praktiken på onsdag och bjuda på tänkte jag. Så lite har allt blivit gjort men inte mycket.

Nu sitter ja o tittar tv lillan hostar och försöker sova.... hoppas de lyckas och att hon sover hela natten.... men de får vi se...

PÖSSSSS

Inga kommentarer: