2010-05-01

YHOOOOOO JIPPPPIIIII

Jag kom hem igår från jobbet till ett väldigt glatt besked.... JAG HAR FÅTT SOMMAR JOBB FRÅN 26 JUNI TILL 24 AUG....... HAR ÄVEN FÅTT SCHEMAT REDAN NU snacka om att ja e lycklig...... hade hellre haft på detta ställe ja e nu men de e tyvärr stägnt under sommaren, hoppas bara ja kan få timmar där för ja har verkligen fasnat för de personerna ja jobbar med.... men som sagt vi får se......
Jag har fått på äldrebeonde österängen så GRATTIS till mig, kommer jobba varanan helg vilket e helt okej och ungefär 75 procent lite mer vilket oxå e helt perfekt... skönt at ha de klart redan så ....... har ju varit lite osäker på min utbildning och så vidare men vi får se hur de känns efter sommaren o så..... nu e ja bara glad över att trivas på praktiken, hade tillomed velat jobba med de och där ett tag men nu e ja ju inte klar än tyvärr... men men .....
Och självklart överlycklig till sommar jobbet och även för att fått hela schemat, ja menar hur ofta får man de så här tidigt skönt att ha koll redan nu......

Dock har dennis inte fått nåt jobb än men de fixar sig snart åt honom med hoppas jag.....!!!

Igår fick ja sluta lite tidigare på jobbet för de tyckte ja hade klarat en stor grej med en person, och berömde mig skit mycket men ja har väldigt SVÅRT att ta imot komplimanger så de blev nog lite galet för ja sa att de inte va nån stor grej .... hihi men de va de nog för ja fick sluta tidigare och alla gav mig massa med beröm så de va nog bra. När ja kom hem så lagade jag och min underbara familj mat de blev potatisgratäng, kyckling och broccoli. Jag har fått släng på broccoli.... mumma.

Efter maten vart de popcorn och pinnar till fredagsmys..... efter de va de natten.... dock lurade isa oss och de skedde en ganska udda lite skev sak,... vet ej hur ja/ vi ska takla det... men de ordnar sig säkert.... hihihi ja ja så e de..... inte mycket att göra åt.

Iallfall haft en bra natt för övrigt och nu sitter lillan och tittar på disneydags och dennis sover lite ska snart väcka honom för de e dags för frulle sen får vi se vad som sker.... tror dennis pappa ska komma hit idag...

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: