2010-06-30

Nytt ord:

Japp nu har jag inte skrivit på ett tag men vi lever och har det bra, jag har uppdaterat ett nytt ord här uppe som ni ser med.
Så det som har hänt är inte så mycket vi har jobbat och lillan varit på dagis, igår efter dagiset så blev de en glass på stan med de va rikigt mysigt, de har varit skönt att ha hemma dennis lite med, dock har de inte varit mycket, men vi har helgen ihop iallafall, för nästa vecka startar mitt jobb för fullo o även hans så då får man njuta av den ledigheten man får.

Dock så är det bara under en kort period för mig i och med att ja har skola kvar till hösten, ja e klar i dec, om ja inte läser vidare men de får vi se. Dock så kanske dennis blir kvar på de jobbet han har nu och pluggar kvällkurser istället, hoppas för hans skull att de blir så, för han trivs jätte bra, även om de blir en del nätter borta dock är de nog jobbigare för mig o lillan än för honom tror jag.

Idag e de onsdag och han e redan på jobbet ja ska göra iordning mig de sista och dra iväg snart med, jag jobbar kväll men vikarie idag vet inte rikigt hur de känns, de e ju bara min 5 dag ännu, men som sagt de fixar sig säkert.
De som är mest ovant för mig är att när ja jobbar innom servering så är man trött både i huvudet och i kroppen, men nu blir man bara trött i huvudet, de e ganska påfrästan de för de psykiska men jag tar numera cykel dit o hem för att bli lite trött i kroppen dock lyckas ja inte med detta så de får bli lite mer gym för de känns jätte udda att inte vara trött i kroppen.

Ne nu måste ja göra iordning mig
Ha de bra
PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: