2010-07-07

Hon har utbrott som en tonåring

Detta är ett av de första korten på lillan, hon va så liten tyst och goo, .... tiden går fort, nu har hon hysteriska tonårs utbrott och slått i perioder, de lät inge bra, men det är inte ofta hon blir arg och när hon väl blir det så blir hon hysterisk, de känns som hon samlar på sig under en period och sen behöver bara släppa allt dock blir hon så arg att hon inte kan hantera det, jag hoppas att detta kommer ändras för annars blir de inge bra när hon blir äldre, dock händer detta bara här hemma hos oss, och alla andra tror nog vi ljuger när vi säger sånt här speciellt de på dagis för hon är tydligen en sån tjej som vill att alla ska ha de bra och inte säger ifrån speciellt ofta, men här hemma e det lite anorlunda, dock efter ett rejält utbrott sover hon så gott.... hon är allt bäst i världen, men lite sugen på en ny är ja allt när man tittar på gamla kort..... ser ni va mörk hon va.... min going. eller rättare sagt mina goingar.














Idag har vi varit på den "nya" lekplatsen en stund och jag har även gjort lite måsten med sommarkurserna, lite tråkigt men sånt måste göras de med, imorn får dennis åka in och låna några mer böcker som ja behöver men de går allt bra skönt de..... nu ska ja jobba hela helgen känns så där men jag behöver iallafall bara gå upp tidigt 1 dag vilket känns skönt.

Ha de så bra PÖÖÖÖÖSSSSS

Inga kommentarer: