2010-07-13

Städat



Japp idag har jag iallafall städat och det var mer än välbehövligt... skönt att ha de gjort med... nu e de bara tvätten kvar dock fanns de ingen tvätt tid förrän på söndag så de får gå... blir massa att tvätta då men men ja o isa får allt klara av det....
Imorn är det meningen att isa ska till sin farmor och sova en natt för jag ska jobba och dennis jobbar ju ... han åkte i morse.... dock e lillan halvt som halvt sjuk hon är väldigt snorig och seg så vi får se hur natten blir om den e lugn så blir de som planerat annars får ja nog vara hemma med henne tyvärr... inte så bra men ja vill inte lämna bort henne om hon inte sovit något och inte mår bra heller... men vi får se som sagt.... hoppas att hon blir bättre.... nu ligger hon iallafall sen får vi se hur de slutar...
Denna veckan e de en del jobb dock har jag bara 3 dagar som e rätt skönt dock e 2 av dem de enda dagarna som dennis är ledig lite surt men nästa vecka ser lite bättre ut för honom dock lite mer för mig men de e inte mer än 3 veckor kvar på mitt semester jobb... känns sådär.... varit skönt att jobba lite och träffa lite nya människor men de ska även bli skönt att få lite ledigt innan skolan och starta skolan ska bli riktigt kul!!
PÖSSSSSS

Inga kommentarer: