2010-07-18

Svårt att andas

Ja lillan förskylning är bättre igen hon har sovit hela natten, så skönt för henne dock har ja nästan inte sovit nåt för ja har svårt att andas e skit tjock i halsen och i näsan.... jätte jobbigt att hosta upp slem och andas men ja hoppas att de släpper snart, ja ska jobba på tisdag så jag har en dag till på mig att piggna till vilket ja hoppas att ja gör dock känns de inte så nu men håller tummarna för mig, ...

Idag är de sol och söndag dock har jag och lillan massa tvätt att ta hand om så de blir de idag sen måste jag diska och plocka iordning lite sen får vi se vad vi orkar med mer... lillan har ju spring men vi får som sagt se... dennis sov hemma inatt men har nu åkt iväg igen och kommer inte hem förrän imorn så de blir jag som sysselsätter lillan men de ska nog gå bra...

PÖSSSSS

Inga kommentarer: