2010-08-04

Ibland blir det inte som man har tänkt




Japp idag som ja skrev innan ville lillan till stan och efter ha gjort iordning oss och allt så var vi på väg, dock så vart hon jätte grini, gnällig och jobbig bara vi kom utanför dörren, jag sa till henne att om hon inte skärper sig så går vi ingenstans men de gick till änden på huset sen vände vi och de blev rummet för henne, tråkigt när de blir så. Men hon fatta dock inte efter heller hon hade tjurat klart utan ville ändå gå ner till stan dock så blev de som sagt inte så. Så kan de vara ibland. Vi lagade fiskbullar med potatis idag de va mumma sen blev de lek och bus hemma istället, dock så försökte jag mig på att vi tog på oss spring kläderna och skulle ut och springa men de blev inte så långt lite svårt att få ett tempo med henne springande och kollar omkring, men vi hitta ett väldigt fint radhus område jag e lite nyfiken på vet dock inte om de är instats eller hyr får allt kolla upp lite mer om detta skulle jag tro.....
PÖSSS

Inga kommentarer: