2010-08-31

Inte så moteverad...

Nepp jag är absolut inte moteverad till att blogga eller vara i skolan.... hade bara vilja ta de lugnt varit mycket nu de sista... dock blir ja rastlös av det men då dagen rullar i 100 iallafalll.....

Imorn så e de plugg, gym och hitta glasögon till dennis som stå på schemat.... plus mera saker om ja inte minns fel.... har iallafall en lapp att gå efter mycket nu som sagt....

Även om ja inte känner för att blogga måste bara tala om vad jag HATAR och de är inte ofta jag HATAR något men jag gör de nu, vi har bohuslänningen och den kommer runt 4 i våran brevlåda i dörren men den JÄVELEN som ger oss den väcker ju för FAN oss varje NATT i natt så öppna han den o stängde luckan 3 gånger så de eka och jag o lillan vart rädda inte nog med det kunde vi inte somna om..... JAG BLIR SÅ IRRETERAD över detta ändå har ja ringt dit och även satt en lapp i perioder på dörren men nu har ja betstämt mig för att köpa en liten gummi list och sätta dit i kanten så de kanske inte slår så mycket för inte fan e de kul att vakna mitt i nätterna av detta...... så jävla ARG JA E!!!!!

Men annars e de bra

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: