2010-08-25

Så vad händer nu....

Ja imorn e de torsdag och dennis, sin mamma, felicia och calle och kanske jag beror på om ja kan skippa en dag till i skolan vilket inte e så lyckat nu när ja missat hela veckan pga av att pappa var här ville jag spendera tid med honom i stället..... iallafall så ska vi / de åka till hig caparall det är ju en bit att åka men de ska allt gå bra, blir dock en tidigt morgon imorn med, vi skulle igentligen behöva en dag i sängen känns de som men tyvärr hinns det inte med... inte just nu iallafall.....

Sen på fredag till söndag åker vi till moder och vi ska fira min morbror han fyller år sen ska våran bil lagas så den fixar bisiktningen för vi har inte tänkt att köpa ny förrän nästa år om nu denna håller så länge de märkar vi väll....

Vårat hem ser ut som FAN med för vi håller på och möblerar om och vi ska byta tapeter i isas nya rum vårat gammla så just nu får absolut ingen komma på besök hit för de ser ut som FAN helt enkelt.... tråkigt men innom kort så kommer de vara fixat till det bättre med skulle jag tro men de får vara kaos tills dess helt enkelt.....
som sagt de händer en hel del just nu men nästa vecka ska nog allt börja bli lite normalt skulle jag tro.... nu ska jag njuta av min familj

PÖSSSSSSSSSS

Inga kommentarer: