2010-09-05

Dagen







Jag bara älskar söndagar som ni nog alla vet pga av allt mys och lugnt de e här men inte idag, men de har varit helt perfekt ändå....

Fralle och hans tjej karin har varit här mer för att lena, jag och hanna behövde klippa oss och karin gör de för mig så hon fick den stora äran att göra de för dem med.... jag tyckte de blev jätte bra jag hoppas att de tyckte det med... kan ju hålla tummarna.. sen behövde jag snygga till mitt med och ja e lika nöjd som vanligt. Dock hade hon inte direkt mycket plats att vara på men karin fixa det med....
Dock är ja inte nöjd med färgen men men så e de får se om de blir någon ändring eller om ja solar lite och hoppas på det bästa....
Nu på kvällen är de ja o lillan och har de trevligt dock vet ja inte om hon kommer komma til dagis i veckan för hon e jätte snorig och hostig men vi får se hur tiden utvisar sig.....
PÖSSSSSS

Inga kommentarer: